Studio HeyBrorsan

Sitter inne i rummet som jag nuförtiden kallar för studion/kontoret. Det är ett litet rum i min och Carros lägenhet som hittills har varit ett sådant slänga-in-all-skit-som-man-inte-vet-var-man-ska-slänga-slänga-in-skiten-rum, jag har rensat ur rummet i min takt och en studio där min dj anläggning, dator och annan BRA skit ligger börjar ta form.

Rummet kommer användas till min broders och mitt nya fenomen som vi kallar för HeyBrorsan, man kan säga att det som var planerat och bli BUNKER33 från början har fått en ny kreativ och spännande omvändning. En hemsida är under uppbyggnad och mer info och lite bilder på studion kommer lite sakta men säkert.

Jag avslutar det här inlägget med ännu en skön dubstep ton.



/πrat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0